udostepnianie plików

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Tue 19 Jul 2005 - 11:00:45 MET DST

Witajcie,
Mam taki oto problem. Mam 2 komputery w sieci lokalnej. Jeden pracuje
pod WinXP, drugi pod Win98.
Chcę udostepnić dane użytkownuków w taki sposób, żeby mogli oni z
komputera pod win98 je odczytać i zapisać. Dostep taki może być
chroniony nazwą uzytkownika i hasłem, chociaż nie musi.
Zaznaczyłem udostepnianie odpowiednich dysków, a raczej partycji. Jednak
kiedy jestem zalogowany pod WinXP jako zwykły użytkownik, to drugi
komputer nie może wejść do folderów D:\Documents and
settings\Nazwa_uzytkownika\
Pod kontem administratora wszystko jest ok, ale używanie kont
administratorów na codzień nie wchodzi w grę.
Jak temu zaradzić?

--
Proximus