Re: stary notebook bez prawego ALT i mstsc - problem z polskimi ogonkami !!!

Autor: Tadeusz Łopatkiewicz <tadeusz_at_it-faq.pl>
Data: Tue 19 Jul 2005 - 07:14:20 MET DST

Użytkownik "Sławek Owoc" <slawek@ignatianum.usunto.edu.pl> napisał w
wiadomości news:dbg18o$3vu$1@druid.ceti.pl...

> Użytkownik "Tadeusz Łopatkiewicz" <tadeusz@it-faq.pl> napisał w wiadomości
>
> obawiam sie ze to nie dla mnie ...
> po przeczytaniu helpa widze ze musze ten program uruchomic na kompuetrze
> ktorym chce sie laczyc (czyli z windwosem XP) a jak tak zrobie to na nim
> lokalnie bede musial uzywac lewego alta zamiast prawego - a nie o to mi
> chodzi ...

Sorry - nie doczytałem. Ale potem doczytałem i nie łapię...
Piszesz "po uruchomieniu zdalnego pulpitu i podlaczeniu sie do windwosa
XP pro PL prawy alt nie dziala juz jako lewy i nie da sie wpisywac polskich
znakow" Chyba odwrotnie - lewy nie działa jak prawy, bo przecież prawego na
notebooku nie masz...

> ja potzrebuje tylko na czas pracy zdalnej miec zamieniona funkcjonalnosc
> altow na notebooku z windowsem 98

OK! Ale pamiętaj, że na czas pracy zdalnej klawiatura XP jest niejako
transponowana na notebook. Jeśli zatem na XP masz PL znaki pod prawym altem,
to i na notebooku tak będzie. Wydaje mi się to nie do obejścia.

--
tadeusz@mvp.pl
[MVP]