Re: Win XP, prawa administratora

Autor: Jarek Kamiński <moje_imię_at_vilo.bez.spamu.eu.org>
Data: Mon 18 Jul 2005 - 14:09:14 MET DST

17.07.2005 user ksywką Piotr Smerda nabazgrał(a) na grupę
pl.comp.os.ms-windows.winnt co następuje:

> a po co uruchamiać linuksa skoro na stronie tej jest obraz dyskietki
> załatwiający od razu problem kasowania hasła?

Po pierwsze to obraz dyskietki z Linuksem. Po drugie o nim zapomniałem,
bo w życiu go nie używałem, chntpw można odpalić pod praktycznie
dowolnym Linuksem. Po trzecie już sobie przypomniałem o dyskietce, ale
OIDP i o ile nic się nie zmieniło, to korzysta ona z zapisu na NTFS
z kernela, a nie z projektu captive, co wiąże się ze sporym
prawdopodobieństwem puszczenia tegoż NTFSa z dymem. Nawet nie chce mi
się sprawdzać, czego używają, wine raczej na dyskietce się nie zmieści.

--
    Linux jest darmowy, jeśli twój czas nie przedstawia żadnej wartości.
    Jeśli jest coś warty(czas), Linux jest po prostu tańszy od innych.