Re: Wredny Admin i DviX na XP Prof.

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Mon 18 Jul 2005 - 13:38:03 MET DST

On Mon, 18 Jul 2005 13:36:04 +0200, Wiktor S. wrote:

> STOP. W firmie nie powinno być konfliktów interesów między pracownikami.
>
> A Henio filmy może sobie ściągać z domu ;-)

Właśnie o tym piszę - jeśli Henio wykazuje "inicjatywę" to dlaczego nie
pracuje jako serwisant/admin tylko np jako księgowy? Może dlatego że uznano
że się do tego nie nadaje. Niech sobie więc siedzi w tabelkach i liczy
różne rzeczy w Excelu a nie grzebie w BIOSie. To jest zadanie
serwisu/admina a nie Henia i to jest właśnie konflikt interesów.

A filmy ... filmy niech Henio ogląda w kinie albo w TV :)

--
Pozdrawiam
Piotrek