Re: NTFS vs FAT32

Autor: KomaK <series_at_box43.gnet.pl>
Data: Mon 18 Jul 2005 - 12:08:16 MET DST

Użytkownik "Wiktor S." <wswiktorSP@Mpoczta.fm> napisał w wiadomości
news:dbfsmd$4lm$1@news.onet.pl...

> Na FAT też jest to technicznie możliwe, ale to rozwiązanie bardzo łatwe do
> "złamania" -- wystarczy, że wirus oznaczy plik jako nie modyfikowany.

> Nic o kompresji? Na partycji, na której kończy się miejsce bywa
> wybawieniem.

Jakoś Shift+F8 pod WinComm(TotalCom) mnie sie bardziej podoba...
Mam sporo mp3, jpeg, avi, mpg, a tu kompresja juz nie na wiele sie zda ;-))
Zrobiłem katalog "Log" gdzie wpadają logi z Apache, Ftp i inne - to jedyne
miejsce, w którym widze zastosowanie. Nawet obecny Word ma wewnętrzną
kompresję (w starej ver. doc 3MB, ten sam w nowym Wordzie 300KB)

--
KomaK