Re: Wredny Admin i DviX na XP Prof.

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Sun 17 Jul 2005 - 22:51:12 MET DST

Dnia 2005-07-17, *komiago* w:
<news:33d9.0000020d.42dac18b@newsgate.onet.pl> napisał(a):

> Mam w pracy komputer przeznaczony tylko do pracy i Internecie ma on Windows XP
> Prof. Każdy z użytkowników ma swoje konto ale wszelkie instalacje programów
> itp. są możliwe tylko z konta "administrator".
>
> Prosiłem Administratora o zainstalowanie kodeków do oglądania filmów ale
> niechce się zgodzić. Tak samo mogę zapomieć o gg i p2p :-(
>
> Mam pytanie czy jest może jakaś możliwość zainstalowania kodeków z mojego
> konta ? A może jest jakiś program który umożliwia to bez instalacji ? Lub
> jakieś inne wyście , oczywiście takie żebym zabardzo nie mieszał w systemie.

Domyślam się, że to komputer firmowy, tak? No więc administrator ma rację
i pełne prawo blokować ci co tylko uważa za zbędne przy wykonywaniu
obowiązków służbowych. Ale co mi tam, to Ciebie z roboty wyleją, nie mnie
:)) Co do filmów, spróbuj VLC -> http://www.videolan.org/vlc/ Korzysta w
zasadzie z własnych kodeków, w większości przypadków nie musi odwoływać
się do systemowych.

Co do komunikatora: Spróbuj Web Gadu-Gadu -> http://web.gadu-gadu.pl/
Wymaga zainstalowanej Javy i (chyba) działa na porcie 80 więc dość trudno
go przyblokować.
Z p2p jest już gorzej. Tu nie poradzisz, admin przytnie porty lub pakiety
przesyłane przez te sieci i po zawodach :)

--
Pozdrawiam, goomish  [gg: 6653792] [JID: goomish1(at)chrome.pl]
    *This sig is currently in beta stage - read at your own risk!*