Re: Telewizja przez polaczenie terminalowe

Autor: Wojciech Ściesiński <wojteks_at_NO-SPAMwojteks.net>
Data: Sun 17 Jul 2005 - 21:26:58 MET DST

Marcin Wielocha napisał(a):

> czy przez polaczenie terminalowe (XP) da sie ogladac telewizje (karta
> telewizyjna)?
>
> Jak dotad dziala mi tylko obraz. Dzwieku nie udalo mi sie przeniesc na 2-gi
> komputer. Ktos ma jakies doswiadczenia?

Jaki jest system operacyjny komputera klienckiego ?

Czy łącząc się używasz Konfiguratora połączenia zdalnego ? Jeśli tak to
sprawdź czy w zakładce "zasoby lokalne" (bodaj bo piszę z pamięci a Win
pod ręką nie mam) jest "zaptaszone" przenoszenie dźwięku.

Pozdrawiam

--
Wojciech Ściesiński; wojteks@NO-SPAMwojteks.net