Re: win xp home edition 64 bit?

Autor: taki <jakisemail_at_wp.com.pl.eu.edu>
Data: Sun 17 Jul 2005 - 19:03:17 MET DST

"Kein" <kein@mail.com> wrote in message news:4386661.NoGUb6Da5v@puchatek.suse_9.2_Professional.net...
> staff zechciał własnoręcznie wystukać:
> Do gierek bardziej odpowiednia jest konsola. Nie ma może win 64bit ale jest
> od niego zdecydowanie bardziej wydajna. Do tego znacznie tańsza.

Nie masz pojecia na temat na ktory sie wypowiadasz :/.
Konsola jest dobra dla dzieci. Jesli ktos sie zajmuje troche
bardziej na powaznie grami (to sie nazywa e-sport juz wtedy)
gra tylko i wylacznie na pececie z windowsem. Tylko na pece
jest mozliwosc zrobienia profesjonalnego configa do gry, jest
mnostwo dodatkow, programikow do kazdej bardziej
popularnej gry. Nie bede rozwijal watka bo to OT (sorki),
ale drazni mnie po prostu pisanie takich frazesow jak wyzej.

> Kein
pozdrowienia,
taki