Proste pytanie ... ponownie

Autor: slawekn <slavkuWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Sun 17 Jul 2005 - 14:27:09 MET DST

Witam,

zamieściłem to pytanie, ale podobno na złej grupie i zostałem przywołany do
porządku :))

ponawiam więc prośbę i wklejam :

pytanie zapewne jest banalnie proste, ale nie dla mnie ... proszę o pomoc

Po wymianie twardego zainstalowałem WinXP oraz SP2. Niestety, po tym wszystkim
mam ogromne problemy z dostępem do internetu. Po włączeniu kompa net działa,
ale tylko przez chwilę - ok. 20 sek, po czym muszę robić restart. I tak w
kółko. Dostęp do sieci mam przez providera i widzi mnie poprzez kartę
sieciowę - i chyba wszystko sam konfiguruje automatycznie. Moge się tylko
domyślać, ze problemy wynikają z jakichś nieprawidłowych ustawień, ale pojęcia
nie mam jakich i gdzie. Odinstalowałem SP2, net działa bez zarzutu, ale ściąga
mi się masa syfu. W "poziomie zabezpieczeń" muszę ustawić "niski", gdyż w
innym wypadku nie otwierają mi się strony z ActiveX (cokolwiek to znaczy, ale
taki mam komunikat). Również w "prywatności" muszę akceptować wszystkie pliki.
Być może piszę dość prosto, ale taka jest moja wiedza o kompie :)
Przy starym dysku nie było żadnych problemów. Chcę mieć SP2, tylko powiedzcie -
co jest skopane i co muszę zmienić ??

Z góry dziękuję i życzę miłej niedzieli :)

pozd