kłopot z połączeniem internetowym

Autor: kott <kottWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 17 Jul 2005 - 13:58:49 MET DST

Witam grupowiczów,

Mam kłopot z połączeniem internetowym. Z mojego
komputera korzystam z drugą osobą, dla której założyłem osobne konto
użytkownika (używam Windows 2000 Prof.). Ja mam prawa administratora,
a druga osoba użytkownika. Kiedy ja się łączę z internetem przez modem
nie ma problemów z połączeniem się (modem wybiera numer), natomiast
kiedy łączy się ta druga osoba z swojego konta użytkownika,
najczęściej nie może się połączyć z internetem, bo modem nie daje
znaku życia i nie wybiera numeru dostępowego. Nie dawała wiele zmiana
uprawnień drugiego użytkownika na administratorskie, ani zmiana hasła
tego użytkownika. Modem rzadko wybiera mu numer dostępowy; nie wiadomo
kiedy i dlaczego czasami "zdarza" mu się połączyć z internetem. I ja
czasami mam później kłopot przez takie dziwne zachowanie się modemu,
kiedy z niego próbuje skorzystać ten drugi użytkownik, gdyż zdarza
się, że po jego bezowocnych próbach połączenia się i u mnie modem nie
chce wybierać numeru- ale to tylko czasami i zawsze pomaga restart
komputera w moim przypadku. Kiedy z komputera korzystam wyłącznie sam,
nigdy nie pojawiają się tego typu kłopoty. Wykluczam raczej wirusy,
skanowałem komputer różnymi antywirusami, sam modem chyba też jest w
porządku, skoro u mnie zawsze działa, więc gdzie szukać przyczyn tych
kłopotów- jakieś opcje w Windowsie? Proszę Was o pomoc.