Re: zdalna administracja windowsem XP

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 16 Jul 2005 - 20:57:28 MET DST

Miklewicz Marek <usenet@krfan.net> napisał(a):
> Tyle, ze jak chcialbym uzyc zdalnego dostepu to wtedy wyloguje
> poprzedniego usera a ja chce, zeby nie nastepowalo przelogowanie,
> chyba, ze mozna temu jakos zaradzic

Nie nastąpi przelogowanie tylko odłączenie, użytkownik będzie zalogowany
nadal. Ale o jakim userze mówisz, skoro tam nie ma monitora ani klawiatury?
Chcesz mieć dwie osoby podłączone przez zdalny pulpit? Tak się raczej nie da
bez bawienia się z plikami z bety SP2.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/