Re: win xp home edition 64 bit?

Autor: staff <pawelstawicki_at_[wytnij_to>
Data: Sat 16 Jul 2005 - 16:18:28 MET DST

> Jeśli mam NTFS, a nie mogę w wygodny sposób zmieniać praw, jeśli nie
> mogę "pobawić" się w sposób wygodny lokalnym GPO (i nie mogę zrobić
> setki innych fajnych rzeczy), to taki system jest dla mnie nieużywalny.

Dla Ciebie, co nie znaczy że dla wszystkich.

Ok, skoro nie mogę mieć Home 64-bit, to pytanie inne - czy dużo zyskam
na tych 64 bitach? Może jednak nie warto wydawać niepotrzebnie kasy i
kupić Home, siłą rzeczy 32-bit? Wszak aplikacje których będę używał są w
dalszym ciągu 32-bitowe.

Ok, od razu napiszę co to za aplikacje. Z tych w których zależy mi na
szybkości to właściwie tylko eclipse i gierki.

Pozdrawiam
Paweł Stawicki