Win2003 - edit w telnet nie dziala:( - co zrobic?

Autor: fReLuZ <fredzik_at_ibt.com.pl>
Data: Sat 16 Jul 2005 - 16:07:43 MET DST

Na windows 2003 mam uruchomiana usluge telnet z parametrami

Klawisz Alt mapowany do "Ctrl+A" : TAK
Limit czasu bezczynności sesji : 1 godz.
Maksymalna liczba połączeń : 2
Port usługi telnet : 23
Maks. liczba nieudanych prób zalogowania : 3
Kończenie zadań podczas rozłączania : TAK
Tryb pracy : Stream
Mechanizm uwierzytelniania : Password
Domena domyślna : FS
Stan : Uruchomiona

telnetuje sie loguje sie i wsio jest OK, ale jak dam polecenie edit to
nadal pozostaje czarny ekran i nic sie nie dzieje... czy da sie jakos
zmusic edit do dzialania (normalnie z konsoli fizycznej edit dziala
prawidlowo). testowalem za pomoca klienta puuty, linuxowego i
windowsowego wszedzie to samo.

aha wiem ze telent jest niebezpieczny ale to mi dziala w lokalnej sieci
i jestem tego swiadom!