Re: win xp home edition 64 bit?

Autor: staff <pawelstawicki_at_[wytnij_to>
Data: Sat 16 Jul 2005 - 12:31:02 MET DST

> Do gierek bardziej odpowiednia jest konsola. Nie ma może win 64bit ale jest
> od niego zdecydowanie bardziej wydajna. Do tego znacznie tańsza.

Ale gierki to nie wszystko do czego potrzebuję KOMPA. Gierki to
wszystko, do czego potrzebuję WINDOWSA (do wszystkiego innego
wystarczyłby Linux).

Poza tym kompa już mam, konsolę musiałbym kupić. Poza tym wielu gierek
(zwłaszcza strategicznych) nie ma na konsolę - ale to już OT.

Pozdrawiam
Paweł Stawicki