Re: NTFS vs FAT32

Autor: CodeBoy <codeboy_at_wp.pl>
Data: Sat 16 Jul 2005 - 10:48:13 MET DST

Wiktor S. napisał(a):

> Słyszałem. Niemniej jest to rozwiązanie dużo bardziej czasochłonne i
> upierdliwe.

Upierdliwe to jest znalesc komputer ze stacja dyskietek :)
Niektorzy widac zatrzymali sie w 20 wieku i do 21 im nie spieszno,
poczekamy pozyjemy jak kolega bedzie potrzebowal nagrac plik >4GB
tez mam takiego kolege admin najwiekszej polskiej firmy, i tez system
stawia na FAT32 i inne takie super nowoczesne rozwiazania, kazdy na
sieci u niego jest adminem domeny i tak dalej ...

--
Pozdrawiam
Zdzisław Landowski; e-mail: codeboy@chelm.gda.pl; www.codeboy.prv.pl