Problem z boot sectorem ?

Autor: abs <niespamuj_at_wp.pl>
Data: Sat 16 Jul 2005 - 02:59:45 MET DST

Witam.
Mam nowy-uzywany dysk do mojego notebooka. Instaluje na nim XPka. Setup
kopiuje sobie pliki i nastepuje pierwszy restart. Problem w tym, ze po tej
operacji powinien wystartowac juz XP w trybie graficznym i konczyc sie
instalacja a tymczasem zaden system operacyjny nie jest wykrywany i znowu
startuje setup z plyty. Jak wyciagne plyte tez. Boot order mam ustawiony
prawidlowo. Probowalem fixmbr, fixboot, chkdsk w trybie naprawy i fixboot
nawet zakomunikowal, ze zapisano z powodzeniem co trzeba do bootsectora ale
mam dalej to samo. Co jeszcze moge zrobic ? Sa jakies narzedzia do
diagnostyki bootsectorow czy cos takiego ?
Pozdrawiam,
ABS