Re: partycje ntfs

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 15 Jul 2005 - 00:15:44 MET DST

Użytkownik "badworm" <nospam@post.pl> napisał w wiadomości
news:42D69A62.6000509@badworm.pl...

> Właśnie - czy Boot It umożliwia zmianę lokalizacji wolnego miejsca
> w ramach dysku bez utraty danych? Potrzebowałem coś takie zrobić

Oczywiście że pozwala. Po to został napisany.

> w związku z zastąpieniem dotychczasowej dużej partycji systemowej
> jedną mniejszą tylko na sam system a drugą większą na program
> files. Ze względu na pozostałe partycje(dyski logiczne) chciałem
> tę drugą ulokować za nimi. A ponieważ nie miałem pełnego backupu
> pozostałych partycji to po ostrzeżeniu od Boot It o możliwości
> utraty danych przeprosiłem się z PM i dzięki niemu przeniosłem
> wolne miejsce za pozostałe partycje.

Chcesz powiedzieć, że PM przed tym nie ostrzegał? To już rozumiem,
czemu tylu ludzi straciło przez niego dane...... no bo skoro nie
ostrzegł, to znaczy że pewnie zagrożenia nie ma ;-))).

> PS. Już po instalacji system przypomniałem sobie, że pod Win2000
> można manipulować oznaczeniami literowymi partycji ale i tak
> wolałbym mieć partycję z Program Files na samym końcu bo na
> drugim dysku stoi Win98 i potem się spod niego by literki myliły
> ;-)

Trochę to bez sensu, bo system stale czyta coś z obu partycji i teraz
głowica będzie skakać po całym napędzie. Poza tym jest zasada, że
partycja rozszerzona powinna być ostatnią partycją na dysku.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/