Re: Problem z serwerem Apache 2.0.50

Autor: Ziggi <ziggi_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 14 Jul 2005 - 20:54:04 MET DST

Apache działa na win xp prof i ntfs
sprawa wygląda tak, że po restarcie komputera wszystko jest ok, dopiero po
jakimś czasie gdy nie używam komputera i próbuję załadować lokalnie
(localhost) jakąś własną stronę to w dzienniku zdarzeń pojawiają się te
wpisy i apache przestaje działać a z nim php.
wszystkie oszczędzania energii i inne są wyłączone tylko monitor się wygasza
po paru minutach, może w konfiguracji apache'a jest jakiś timeout albo coś
takiego ??