Re: Jak umieścić obrazek na karcie Właściwości systemu?

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 14 Jul 2005 - 19:41:25 MET DST

Wybitnie uzdolniony(a) Krzysiek <krz56WYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał(a) w
wiadomości news:7670.000001d9.42d6982d@newsgate.onet.pl..., że:
> Kiedyś w jakimś piśmie komputerowym widziałem opis sposobu umieszczenia
> obrazka, np. zdjęcia właściciela komputera na karcie Właściwości systemu
> (prawoklik Mój Komputer) w systemie Win 98. Czy ktoś wie, gdzie taki opis
> znaleźć w odniesieniu do Win XP Pro?

W katalogu Windows/System32 utworz plik o nazwie OEMINFO.INI z
następującym wpisem: (zrob to w np. w notatniku)

[general]
manufacturer=XXXXXXXXXXX (np.Krzysiek)
model=XXXXXXXXXX
[support information]
Line1=XXXXXXXXXXXX
Line2=http://fuhperfekt.republika.pl
Line3=e-mail krz56WYTNIJTO@poczta.onet.pl
Line4=tel. +48 (103312) xxxxxxxx
Line5=fax +48 (103312) xxxxxxxx
Line6=....itd.

Aby wstawić obrazek (może to być zdjęcie, logo firmy itp.). Należy
wykonać dowolny plik z obrazem i zapisać go w formacie BMP o wymiarach
150x120 pikseli i nazwie OEMLOGO.BMP. Póżniej wystarczy skopiować go do
folderu Windows/System32 i wszystko gotowe.
"XXXXXX" - oznaczają dowolny tekst. Obrazek OEMLOGO.BMP pokaże się tylko
gdy plik OEMINFO.INI będzie razem z nim w folderze Windows/System32.

Pozdrawiam i życzę ciekawych efektów.

--
Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy