Re: Narzedzie do mp3

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 14 Jul 2005 - 13:50:10 MET DST

Użytkownik "Jacent" <jacent@wytnij.interia.pl> napisał w wiadomości
news:db5i2d$26f$1@news.dialog.net.pl...
> Pewnego pięknego dnia Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> pisze co
> następuje:
>
> Fajny programik, ale nie wiem jak, przy jego pomocy masowo
> dopisywać id tag :(

ZTCP to wskazujesz katalog z plikami mp3 i hurtowo edytujesz ich id
tagi. Przy każdej pozycji program udostępnia rozwijalną listę
zawierającą wpisy odczytane z istniejących plików, tak więc jeśli choć
jeden z plików ma właściwe wpisy, to można je łatwo sklonować na
pozostałe pliki. Najciekawsza jest możliwość prostego generowania
prawidłowych wpisów na podstawie definiowalnych szablonów. Mnie się
ten programik swego czasu niezwykle spodobał :-).

> ps:
> Cieszę się, że również na grupie z dialogu możesz mi doradzać :)

Hm. Korzystam z serwera tpi i piszę na grupie
pl.comp.os.ms-windows.winnt. Czyżbyś popełnił crossposta? ;-)

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/