Słaby download w Shareazie

Autor: adajez <adajez_at_wp.pl>
Data: Thu 14 Jul 2005 - 12:23:00 MET DST

Witam - wiem, wiem: są grupy Shareazy, ale tam żadnej podpowiedzi...

- Win XP bez SP2 uploadowany na Win 98SE.
  (próbowałem nawet zamieniać TCPIP.SYS,
  instalowałem xp-AntiSpy sadząc że to wina powyższego)
- Neostrada 786 kb/s bez limitu
- Firewall systemowy skonfigurowany PRAWIDŁOWO.
- ZoneAlarm 5.5 prof - skonfigurowany PRAWIDŁOWO
- Norton Antivirus 2003.
- Shareaza 2.1.0.0 - skonfigurowana PRAWIDŁOWO
- Testowane połączenia - OK.
- 6 hostów połączonych (po dwa z G1, G2, Donkeya).

transfer całkowity... 1-3 kB/s...

CO JEST GRANE???!!!!

Nadmienię, że nic nie dała ani deinstalacja firewalli,
ani antivira, ani wyłączenie firewalla systemowego,
ani przeładowanie Shareazy..
Zainstalowany Azureus, e-Mule wykazują identyczne objawy..

Coś wyraźnie blokuje szybszy transfer w p2p!

Kto może mi pomóc???

jezada