Re: Zmiana numeru seryjnego w XP po instalacji

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Thu 14 Jul 2005 - 12:17:01 MET DST

Mikołaj Jopczyński napisał(a):

> Panowie, instalowalem XP+SP1, wpisujac chyba serial do XP (oryginalny z
> naklejki) i instalator twierdzil, ze jest niepoprawny.
> Po wpisaniu numeru....innego, zainstalowalem normalnie SP2, ale chcialbym,
> zeby w systemie byl wpisany ten oryginalny.

Daj sobie spokój, to tylko numerek. Ja mam licencję MSDN AA i używam
innego seriala, bo mój licencyjny nie działał. Nie moja wina, ze
infolinia M$ w soboty i niedziele jest nieczynna. Poza tym numer to
tylko małoznaczący detal. Najwazniejszy jest dowód zakupu.

> Babka w M$ powiedziala mi, ze nie moga mi wyslac seriala trybiacego w XP+SP2,
> ze jedyne co moge/musze zrobic, to zainstalowac XP a potem doinstalowac dodatki.

No w sumie możesz. Mam SP2 na oddzielnej płycie. Umowa nic nie mówi o
jego kopiowaniu lub nie. Poza tym Chip wydał SP2 za kilka złotych.

--
Proximus