Re: Dlaczego XP tak wolno mi startuje?

Autor: Margo <margo_at_margo.net.pl>
Data: Thu 14 Jul 2005 - 08:33:59 MET DST

Piotr Krzyżański napisał(a):

> Są też ładowane 'ustawienia sieci', więc jesli IP ma
> nadawane przez DHCP, to może to potrwać chwilkę :)
> Najprostsza metoda sprawdzenia tego, to wypięcie
> kabla sieciowego przy starcie systemu.

To już też sprawdzałem. Przy usuniętym antywirusie i firewallu lepiej
nie być podłaczonym do sieci ;)

Wywaliłem również wszystkie sterowniki dodatkowych urządzeń zewnętrznych
(kamera, aparat foto, telefon), ale to również nie przyśpiesza startu :(

Wywaliłem sterowniki do grafiki (GF3 Ti) i używałem domyślnych od windy,
ale i nic nie zmienia.

--
Pozdrawiam, Arek