Re: Pytanie java

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 13 Jul 2005 - 22:27:55 MET DST

Wybitnie uzdolniony(a) Janusz Kornaga <jkornaga@poczta.fm> napisał(a) w
wiadomości news:db3oo5$88t$1@atlantis.news.tpi.pl..., że:
> Użytkownik "D.P." <dpilat@bezspamu_op.pl> napisał w wiadomości

> Nie rozumiem, można tez oczywiście zainstalować Javę Microsoftu, jezeli
> wszystko będzie działac, to nie ma problemu.

Ja osobiscie 'jade' na java VM Microsoft i wszystko smiga jak nalezy.
A dlaczego? - Ano, kiedys byl taki wymogl bankowy aby instalowac IE + java
VM MS, bo innych konfiguracji nie dopuszczali - teraz ponoc to sie zmienilo
i mozna dowolnie uzywac - u mnie tak zostalo - system smiga od kilku lat bez
reinstalki.

PS.
JAVA VM Microsoft musi być instalowana najpierw w wersji 3805,
dopiero potem należy wykonac upgrade 3810.

--
Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy