Wybór urządzeń dzwiękowych

Autor: Jakub Kamecki <qba_at_127.0.0.1>
Data: Wed 13 Jul 2005 - 20:09:45 MET DST

Witam

Czy istnieje jakiś program, który moglibyście mi polecić pozwalający
przypisać danym aplikacjom z jakiej karty muzycznej mają korzystać?
(Pięknie by było gdyby można dodatkowo ustawić, przez które głośniki
słychać dany program)
Jak zapewne się orientujecie większość programów używa domyślej karty
dzwiękowej. Co bardziej cwane pozwalają zmienić urządzenie wyjściowe
(foobar2000, mpc, skype) jednak inne takie jak powiedzmy wmp lub miranda
tego nie umieją. Fajnie by było mieć coś takiego co wchodzi między te
programy i podmienia im, według mojego uznania domyślne urządzenie
wyjściowe.
Z góry dzięki za pomoc.

--
Pozdrawiam,