Re: Domeny windows

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Wed 13 Jul 2005 - 19:12:24 MET DST

Jarek Kamiński wrote:

> Eeep? ACLe to właśnie możliwość ustawiania rwx nie tylko dla User, Group
> i Other, ale też dodawania dodatkowych wpisów...

No to piszę, że miałem możliwości większe niż te rwx (praktycznie
wszystkie prawa specyficzne dla Windows), ale tylko dla tych trzech
grup. A ponieważ i tak zajmowałem się zupełnie czym innym, to nie
chciało mi się tym dalej bawić. Natomiast samba bez ACL miała tylko rwx
dla tych trzech grup, więc jakaś róźnica była.

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl