Re: Domeny windows

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Tue 12 Jul 2005 - 22:49:11 MET DST

Jarek Kamiński wrote:

> Hmm... o tym nie wiedziałem. Jak to działa?

to jest taka przydatna wlasciwosc chyba kazdej uslugi katalogowej ktora
moze byc uzywana w klasie enterprise czyli nie ma jednego DC ktory moze
wykonywac zmiany, zmiane w katalogu mozna wykonac na dowolnym DC a one
juz miedzy soba zalatwia zeby uwspolnic baze danych

--
Tomasz Onyszko
http://www.w2k.pl