IE nie wyświetla stron flashowych....

Autor: prezi <prezes_at_wp.pl>
Data: Tue 12 Jul 2005 - 21:12:10 MET DST

Witam!
Z dnia na dzień przestałem mieć możliwość przeglądania "niektórych" stron
flashowych.
Np moge obejrzec ta strone: http://www.andyfoulds.co.uk/flash_design.html a
juz nie moge
wejsc na http://www.marcinrubik.pl/ .... to tak dla przykladu (sorry za
linki...)
Do pewnego momentu wszystko było OK. Używam IE 6.0 i Opera 8 na Win 2000
(sp4).
Mam zainstalowane odpowiednie pluginy aby ogladac strony we flashu.
Jednak po zapodaniu na stronie macromedia sciagania pluginu Shockwave Player
nic sie nie dzieje. Nie moge ogladac stron flashowych ani w IE ani w Operze
!?!
Jakiś czas tem bawiłem się ustawieniami zabezpieczeń w IE... ale czy to ma
coś do rzeczy?

Z góry dzieki za pomoc....
Maciej