Re: Domeny windows

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.unc.edu>
Data: Tue 12 Jul 2005 - 20:34:02 MET DST

Paweł Goleń wrote:

> Wybacz Tomku, alt to jest bzdura. Jakbyś zamiast w2k napisał NT, to
> byłoby bliższe prawdy.

mowie z mojego punktu widzenia.

administruje prawie 30 serwerami domen na Sambie, i 3 serwerami domen na
win2k3, i mimo ze tych serwerow na Sambie jest 10x wiecej, spedzam przy
nich ulamek czasu spedzanego przy serwerach win2k3.

z twojego punktu widzenia w2k ma wiecej mozliwosci; dla mnie te
"mozliwsci" sa w wiekszosci nieprzydatne, a mozliwosc dostoswania win2k
do swoich potrzeb - skromniejsza.

--
Tomek