Re: paker do zastosowan komercyjnych

Autor: simularisx <simularisx_at_[aaaa_psik!>
Data: Tue 12 Jul 2005 - 10:01:38 MET DST

sphongle napisał(a):
> moze ktos polecic jakis free do zastosowan komercyjnych paker??
> tak zeby obslugiwal rar, zeszta nie ma znaczenia:-)
>
> pzdr
> sphongle
Witam

Nie chcę rozpętywać burzy (w szklance wody) ale jeżeli potrzebujesz do
komercyjnych zastosowań to czy nie warto kupić komercyjnej wersji?
123 złote za 1 stanowisko (ja na Brytyjskim EBay kupiłem za ok 70 zł /po
przeliczeniu) to nie jest aĹź tak duĹźo (nie ukrywam, Ĺźe dla niektĂłrych
jest i potrafię to uszanować)