Re: GPO - jak uruchamiac skrypty "w tle"?

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.unc.edu>
Data: Sun 10 Jul 2005 - 22:20:01 MET DST

Ziemek Borowski schrieb:
> Tomasz Chmielewski na pl.comp.os.ms-windows.winnt:

> Facet: wozisz się z problemem ileś czasu. Słabo specyfikujesz istotne
> kwestie. Pogooglaj. To naprawdę nie boli. Kwestie o które pytasz są w
> sumie dosyć mało typowe.

Ale to kwestia zupelnie inna.

Kiedys pytalem o uruchamianie instalatorow programow "w tle" (zeby np.
nie wyskakiwalo okienko), teraz pytam o mozliwosc szybszego logowania
uzytkownika, gdy sa uruchamiane skrypty przy pomocy GPO.

Jak nie widzisz roznicy, to przykro mi, ale to dosyc odlegle sprawy -
ale ja nie potrafilem wygooglac rozwiazania, dlatego pytam.

--
Tomek