Re: Makro excela - pilne

Autor: s8y <s8y[CutItOut>
Data: Sat 09 Jul 2005 - 23:46:27 MET DST

> ale cos wiecej mozna prosic? te pojecia sa mi niestety obce... m.

w takim razie obawiam sie ze sam sobie z tym nie poradzisz inaczej niz
recznie.
Mozesz sprobowac stworzyc macro rejestrujace to co robisz, ale i tak
bedziesz musial potem recznie przeedytowac kod aby wykonal to dla kazdego
znalezionego obiektu o zadanych kryteriach.
Zajrzyj na stosowna grupe moze ktos udostepni ci choc kawałek gotowego kodu.