Re: Putty + telnet

Autor: Jacek <jacek.dul.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 09 Jul 2005 - 15:11:20 MET DST

Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał(a):

> A ten komp w pracy to za NATem jest? Jeśli tak to trzeba przekierować port.
> Co do konfiguracji serwera telnetu to trzeba danego użytkownika dodać do
> grupy użytkowników telnetu. Szczegóły powinny być w pomocy.
[..ciach..]
> Nie wyłączyć tylko skonfigurować.

No właśnie, w pomocy nie znalazłem nic na temat użytkowników grupy Telnet. Nie
wiem jak założyć taką grupę (w narzędziach administracyjnych?). Tak, komp jest
za NATem i chyba niektóre porty są zablokowane (przepraszam za lamerstwo, ale
taki jest poziom mojej wiedzy obecnie). I próbowałem się połączyć w pracy w
sieci z kompem obok (oczywiście nie udało mi się), natomiast z domu jeszcze
nie próbowałem, bo nie wiem jak to ugryść.
Pzdr, Jacek.