Ikony...

Autor: Miły <mily_at_mily.com>
Data: Sat 09 Jul 2005 - 12:25:29 MET DST

Witam..
Mam pytanie czy nie wiecie moze gdzie moge sciagnac ikony do Windowsa XP.
Chodzi mi o ikony bardzo podobne (prawie identyczne) te co sa standarwowo w
windowsie tylko np. utorzylem katalok "Moje projekty" i chce ikone ktora
wyglada bardzo podobnie do oryginalnego windowsowskiego "moje obrazy". Mam
nadzieje ze jasno sie wyrazilem.
Po prostu szukam ikon ktore roznia sie tematem a folder w tle tak jak jest w
"Moje dokumenty" pozostaje bez zmian.

Dzieki za pomoc...
Pozdrawiam :-)
Miłosz