Re: Windows XP na Serial ATA bez floppa

Autor: Krzysztof Pawleta <pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl>
Data: Sat 09 Jul 2005 - 11:52:46 MET DST

Proximus wrote:

> O ile mi wiadomo nie jest to niestety możliwe. Dopiero Longhorn chyba
> będzie miał zintegrowane w insttalatorze sterowniki Serial ATA.

Czyli mam rozumieć, że w WinXP nie ma możliwości zapodania płyty ze
sterownikami SerialATA? Waszym zdaniem musi to być tylko i wyłącznie
dyskietka???

P.S. Niestety nie mam XP i nie mam jak sprawdzić ;-(

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak@poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|