Odtwarzanie filmów w 16 kolorach.

Autor: Mariusz Bolewski <mbolewski_at_op.pl>
Data: Fri 08 Jul 2005 - 22:03:35 MET DST

Mam problem z prawidlowym odtwarzaniem filmow.

W momencie wlaczenia dowolnego nagrania video (divx, xvid, vcd) film odtwarza
sie jakby grafika byla ustawiona na 16 kolorow. Oczywiscie grafika jest
ustawiona na 32 bity. Przed reinstalacja systemu (win xp pro sp2) nie mialem
podobnych problemow.

Co probowalem zrobic:

- odinstalowalem wszystkie kodeki (byly tylko 2 - divx 6 i xvid) i programem
GSPOT sprawdzalem jakie kodeki wymaga dany film. Instalowalem wtedy tylko ten
jeden wymagany - nic nie dalo. Film sie owszem odtwarzal ale dalej tylko w 16
kolorach. A GSPOT informowal ze odpowiedni sterownik jest zainstalowany.

- probowalem skorzystac z roznych gotowcow (zestawy kodeków) - nic nie dalo.

- zmienialem wersje sterownikow mojej karty graficznej (GeForce 5200 128MB) -
nic nie dalo.

Taka sama sytuacja wystepuje w przypadku filmow nagranych jako VCD (16
kolorow).
Na pocieszenie - mam mozliwosc prawidlowego odtwarzania filmow DVD (WinDVD).

uprzejmie prosze o jakas podpowiedz.
Z gory dziekuje

Mariusz