w2k bardzo wolny shutdown/restart

Autor: WoDzU <grynio_at_usunto.gmail.com>
Data: Wed 06 Jul 2005 - 19:07:35 MET DST

Witam,

Mam problem, który - kiedy próbuję go rozwiązać - przybiera jeszcze
większe rozmiary. Chodzi o to, że windows 2000 pro zamyka mi się
strasznie długo. Oczywiście zmieniałem wartości ciągu:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\WaitToKillServiceTimeout
z standardowego 20000 na 100 i ... nic tzn. zero efektu.

Następnie wyczytałem, gdzieś "sztuczkę" z ctrl+alt+del/Zamknij
system+ctrl i tutaj się wkopałem: "System co prawda restartuje się
błyskawicznie, ale zaliczyłem uszkodzenie całej gałęzi rejestru i jako że
nie zrobiłem wcześniej kopii zapasowej rejestru - partycja systemowa
nadawała się do formatu (nie próbowałem jej ratować z płytą instalacyjną,
bo nigdy mi się to nie udało :P ).

Czy jest jakiś normalny sposób na szybkie i BEZPIECZNE zamykanie w2k ?

Pozdrawiam,

--
#_Palomino 1700+ ; KT7H+Gigabyte_#