Re: Otoczenie sieciowe - nie widoczne komputery

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Wed 06 Jul 2005 - 15:13:58 MET DST

"Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> wrote:
> Piotr Krzyżański napisać:

> Ahym, to nie wiedziałem o tym.

> U mnie problemu z odświeżaniem nie ma. Grupa robocza się ładnie odświeża, tylko nie
> widać żadnego innego komputera oprócz tego
> z systemem Linux. Na innych stacjach w ogóle nie można otworzyć
> Otoczenia. Po za tym wszystko działa jak należy.

Czyli jednak ładnie nie działa, ponieważ powinieneś
mieć wszystkie komputerki w otoczeniu sieciowym. :)

> Tylko że wtedy polecą wszystkie drukarki itp.
> Tutaj problem o tyle spory, że jest tutaj Wf-Mag
> - jeszcze DOSowy. Jak pomyślę że miałbym to
> rekonfigurować, to mnie trzęsie.

Niekoniecznie polecą. Możesz tylko w ścieżce zmienić
nazwę na IP, ale wtedy IP muszą być stałe...
Na dodatek, jeśli to starsza aplikacja, to raczej na pewno
potrzebuje transportu przez port 139. Te na XP i W2k
są chyba domyślnie zamknięte dla NetBIOS przez TCP/IP, więc
tak jak pisałem wcześniej - trzeba to otworzyć...

Piciu