Re: Otoczenie sieciowe - nie widoczne komputery

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Wed 06 Jul 2005 - 14:10:59 MET DST

"Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> wrote:
> Piotr Krzyżański napisać:

> Nie ma czegoś takiego, albo po prostu nie jestem świadom.

Jest, jest - tylko dzieje się to niejako automatycznie.
Nadrzędną przeglądarką zostaje komp z najnowszym
systemem, jeśli są równorzędne to pierwszy, który
zalogował się do sieci.

> Napewno WINS nie jest skonfigurowany u mnie.

> Głównie XP. Ja osobiście na Win2k.

Czyli raczej XP zostaje nadrzędną przeglądarką, jeśli ten
W2k nie jest w wersji serwerowej. Jeśli zamkniesz ten
system to wtedy mogą wystąpić kłopoty z odśweżaniem
tegoż otoczenia sieciowego...

> Jest serwer DNS. Router DSL pełni taką rolę.

To użyj tego serwera DNS do mapowania nazw na IP.
Otoczenie sieciowe to przeżytek, jak mawiał mechanizator
u Kargula i Pawlaka ;))

Piciu