Licencjonowanie uslug terminalowych: Windows Server 2003 ?

Autor: Łukasz Gełeta <lge.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 06 Jul 2005 - 11:07:46 MET DST

Witam,
prosze o pomoc bo sie pogubilem. Pytanie jest lamerskie i pewnie juz bylo, ale
prosze mnie nie odsylac do arhciwum grupy ani google bo juz szukalem i nie
jestem nic madrzejszy.
Musze kupic Windows Server 2003 z przeznaczeniem pod uslugi terminalowe.
Niestety nigdy nie zajmowalem sie licencjami dla MS i nie mam pojecia co
powinno znalezc sie sie w zamowieniu poza licencja na serwer.
_Maksymalnie_ 15 uzytkownikow ma miec dostep do zdalnego terminala po RDP,
zazwyczaj jednoczesnie bedzie pracowac okolo 8 osob. Jakie licencje sa
wymagane aby to dzialalo i bylo zgodne z prawem. Czy 15 licencji typu User
CAL? Czy moze jakies licencje TS CAL?
Serwer nie bedzie dostarczal innych uslug poza TS, zadnych drukarek, plikow etc.

Dzieki.

--
MOPS