Exchange; A.D.; ksiazki na bok...

Autor: tycztom <tycztom---_at_volt.iem.pw.edu.pl>
Data: Wed 06 Jul 2005 - 10:27:45 MET DST

:)
No dobra.

Jest OK. Tyle, że bez zrozumienia nic z tego nie będzie. Może jakaś dobra
dusza zapali mi świeczkę :) /Bastian w Fantazjanie tak zrobił - Filozofom
;)/.

Może tak: mamy Kraków i Gdańsk. W przypadku Active Dir. ustawiam np.
harmonogram replikacji. Padnie DC w Krakowie, mamy jeszcze Gdańsk (role
pomijam :).

W Exchange też mogę _rozlegle_. Też jest harmonogram (są CONNECTORS).
Pytanie jak to się ma do A.D.? - redundancja? Czy może podział
geograficzny, administracyjny? Tak, że użytkownik z Krakowa ma skrzynkę na
serwerze krakowskim i korzystając z serwera krakowskiego (konektor grup
rutingowych) wysyła maila do warszawy?

Jedna skrzynka może być trzymana w kilku bazach? (dwóch dajmy na to?)

Dzięki.

TT