Pamięciożerny Flashget?

Autor: Tomek <pleban001_at_wp.pl>
Data: Wed 06 Jul 2005 - 00:07:20 MET DST

Witam. Od kilku dni obserwuje, że przy aplikacjach graficznych
potrzebujących większej mocy obliczeniowej, np. korzystających z
OpenGl, system zalicza, nie wiem,czy to dobre słowo, stopklatki, czyli
wyświetlanie grafiki tnie się co kilka sekund. Wszystko zauważyłem
przypadkowo, bo przez wygaszacz ekranu Marine Aquarium Time. Co
dziwne, kiedy uruchamiam go samoczynnie przez podgląd wszystko śmiga
aż miło, ale dlaczego, kiedy system po określonym czasie robi to
samoczynnie wszystko się tnie? Process Explorer pokazuje, że Flashget
zjada ok. 20% mocy procka. Przy wyłączonym Flashgecie wszystko jest
OK. Parametry: 512 RAM, AMD Athlon XP 2400+, GeForce FX 5200. Co
dziwne Flashgeta mam zainstalowanego od dawna i nie obserwowałem
takich problemów. Dzięki za wskazówki.