Re: programowanie w shellu

Autor: marta <marta20wawa_at_go2.pl>
Data: Tue 05 Jul 2005 - 20:10:21 MET DST

Użytkownik "Adam 'Chloru' Drzewososki" <karmmnie@chloru.net> napisał w
wiadomości news:slrndckikh.7q4.karmmnie@chloru.net...

> http://www.robvanderwoude.com/
>

> --
> Chloru *** GKS ST *** chloru at chloru net

Czesc

wielkie dzieki za linki,
swietna strona
niestety nie moge dokladnie opisac do czego potrzebuje programowania w
shellu ....bo sama nie wiem
jestem na okresie probnym w nowej pracy i zapowiedziano mi ze bede musiala
programowac w shellu
chodzi prawdopodobnie o jakies operacje na plikach import/ export itd ale
szczegolow nie znam

Pozdrawiam
Marta