Re: Cos pomieszalem w ustawieniach :(

Autor: Iron Bone <iron.bone_at_op.pl>
Data: Tue 05 Jul 2005 - 13:12:31 MET DST

Oczywiscie jak podam nazwe uzytkownika i haslo to wchodze na ten komputer
- ale chcialbym by dostep do drukarki byl dla wszystkich bez podawania
hasla.
Gdy w opcjach zaawansowanych w drukarce chce podac ten drugi komputer - by
mial dostep - nie chce mi go przyjac - nie widzi ??

I.B.

--
Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/