Re: przeinsalowanie systemu - czy możliwe?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 04 Jul 2005 - 11:27:39 MET DST

Użytkownik "yAro" <ptica27@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:daauni$pdt$1@news.onet.pl...

> Oby nie bo to w laptopie siedzi SCSI i raczej go nie podłączę do
> normalnego desktopa.
> Laptop nie ma Cd-ROM'u bo mi padł i nie kupiłem jeszcze nowego. Z
> tego co teraz czytam
> to chyba lepiej poczekam aż kupię :-) Ale i tak wielkie dzięki za
> odpowiedzi na mojego posta.

Ano, dlatego właśnie podpowiedziałem Ci taką metodę, która nie pozbawi
Cię działającego XP.

BTW a może masz tam gniazdo USB, z którego BIOS potrafi uruchomić
system? Jeśli tak, to wypróbuj ten programik: Format Utility for USB
Pen
http://h18007.www1.hp.com/support/files/hpcpqdt/us/download/20306.html
.

--