Znikanie paska zadań

Autor: Rafaelo <ralko_at_cos_tam.pl>
Data: Mon 04 Jul 2005 - 10:18:26 MET DST

Witam.

am pewien problem. Mianowicie po kliknięciu na "pokaż pulpit" pojawia mi się

pulpit, ale wraz z tym znika mi cały pasek zadań, aby go przywrócić muszę
wcisnąć logo windowsa na klawiaturze (nie wiem jak się fachowo nazywa ten
klawisz).

Czy ktoś wie jak temu zaradzić? Bo to jest bardzo denerwujące.

Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie, ale wydaje mi się, że ten problem mam po
zainstalowaniu aplikacji Desktop Sidebar. Ale nawet jak zamykam ten program to
się dzieje tak samo. Być może to ma jakiś związek, a być może to przypadek.

Z góry dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam
Rafaelo

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl