Re: Skuteczny program antyspamowy

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 04 Jul 2005 - 02:11:17 MET DST

Użytkownik "Michał Biek" <mb@2.pl.invalid> napisał w wiadomości
news:da9tta$6t7$1@opal.icpnet.pl...
> Michal Kawecki log:
> [...]
>
> No i b.dobrze!;-)
> Ale niestety pytanie dot. *angielskich* *słów*.
> Prezentowana strona kodowa nie załatwi eliminacji słów Eng. Załatwi
> wszystkie języki, które będą w niej używane/pisane!

Można odsiewać maile np. po stronie kodowej ISO-8859-1. Oczywiście
skuteczność nie będzie za duża i będzie sporo pomyłek, bo nie wszyscy
stosują się do standardów definiowania własnej strony kodowej zgodnie
z używanym językiem, ale możliwość taka w tym programie istnieje i
jest to niezwykle przydatne zwłaszcza przy egzotycznych stronach
kodowych.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/