Re: przeinsalowanie systemu - czy możliwe?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 03 Jul 2005 - 02:28:27 MET DST

Użytkownik "yAro" <ptica27@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:da76oa$a64$1@news.onet.pl...
> Próbowałem użyć programu bootpart. Uruchomiłem go na d:\ tam gdzie
> mam instalkę do win 98

A to jest tak w ogóle partycja podstawowa?

> i wyświetlał mi jakieś 3 linijki informacji o windows 95.
> Niestety nie wiem łapię za bardzo jak ten program działa.
> Wpisywałem d:\bootpa\bootpart 1 boot manager os/2
> ale niczego to nie zmieniło. Od razu startuje się win2k z partycji
> c:\.

Ściągnij sobie nowszą wersję Bootpart stąd:
http://www.winimage.com/bootpart.htm , rozpakuj go i skopiuj
Bootpart.exe na c:\. Przekopiuj pliki command.com, Io.sys oraz
Msdos.sys z instalki Win98 na partycję d:. Uruchom c:\cmd.exe i wpisz:
BOOTPART 1 Bootsect.dos "Windows 98". Od tej pory w menu ntloadera XP
pojawi się nowa pozycja pod nazwą "Windows 98" uruchamiająca DOS-a z
drugiej partycji podstawowej.

P.S. Zaletą tego rozwiązania jest możliwość ponownego uruchomienia XP,
w razie gdyby coś poszło nie tak...

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/