Re: Shared Computer Toolkit

Autor: Konrad Kosmowski <k.kosmowski_at_gmail.com>
Data: Sat 02 Jul 2005 - 16:43:50 MET DST

*** Paweł Goleń <p_golen@ks.onet.pl>:

> (...)

> Nie, nie sprawdzałem. Mam legalny system, ale natarczywe zmuszanie
> mnie do sprawdzania autentyczności Windows trochę mnie zirytowało i
> dałem sobie siana.

Widziałeś jak generowany jest ten klucz (dla tej aplikacji)? :))) Przez
JS po stronie *klienta*: "is generated randomly in javascript by the
registration page. Eight digits - the first must be nonzero, the last is
seven minus (the sum of the others, mod 7). E.g 10000006"...

--
  Pozdrawiam,                .                            *    ) )