Re: Nazywanie kart sieciowych i kasowanie starych

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sat 02 Jul 2005 - 12:05:20 MET DST

Proces Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> zwrócił błąd:

> Może wystarczy odinstalować sterowniki karty sieciowej, usunąć w
> Menedżerze urządzeń wszystkie jej wystąpienia, i zainstalować ją na
> nowo. Rób to z włączonym pokazywaniem ukrytych urządzeń w opcjach
> Menedżera.

Tak zrobiłem ale jedynym chyba poza "802.11g..." urządzeniem w
menedżerze odnoszącym sie do tej karty był MAC Bridge Miniport, więc nie
miałem za bardzo co kasować. Po zmianie ręcznej nazwy (na nienumerowaną)
i reinstalacji zachowywany jest numer siedem. Odinstalowałem program
ProtoWall (który blokował swoje miniporty), potem tego MAC Bridge. W
efekcie tego mój WiFi ma teraz numerek ósmy. Ciekaw jestem gdzie system
zapamiętuje te numerki.

Acha, innych urządzeń i tak nie mogę skasować z menedżera, bo wyświetla
się komunikat "Failed to uninstall the device. The device may be
required to boot up the computer".

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8